är jag helt enkelt sms beroende?

Allting har bara gått så fort men jag längtar redan till höstlovet.
Imrn - ute gympa med det blir det ingenting av med min förkylning(kan den ge sig någon gång?)
Det här med skolan tar verkligen alla mina krafter fast än jag inte anstränger mig så mkt. Efter skolan blir det barra sängen på en gång.

Sen funderar jag också på varför jag inte får lika mkt sms längre? Jag har ju evepeve men jag behöver ändå någon att skriva med det känns som så ovant annars. vad händer? en dag och jag blir stressad av att inte höra något från dig! nu får jag ju skärpa mig.

Jag fick datorn idag också btw. Jag fattar inte vad det är för fel med att säga "btw" i slutet av en mening? det gör väl ingen skillnad? Iaf så tillbaka till datorn. Det känns jätte bra att ha den nu och jag längtar bara tills vi fixat det trådlösa internet till datorn så ja kan börja skriva från den ist. Allt går så mkt snabbare och då blir det också roligare.

Nu ska jag sova. Imorgon får jag förmodligen veta hur det gick på engelska testet :S
sov så gott . pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0