fotografering och rektor besök.

Jess. ännu en dag på skolan och dagen idag har väl varit bättre än igår antar jag.
Vi har fixat kläder hahaha.. det ser ut som nå sjukhus/sov kläder. Små rutiga byxor, vit skjorta, vita skor och en mössa. haha fan vad sexiga vi kommer vara!
Fotografering idag va det också, jaja jag orkar inte bry mig så hårt om hur jag såg ut faktist ingen annan än dom som jobbar på skolan ska ju se det och jag själv så.

Imrn börjar 2.orna och 3.orna och då kommer det vara massor med folk. Jag som tyckte det va mkt med folk redan. gaälet.
Jag och eve ska gå till rektorn också och se om hon kan få komma in på min linje för hon kan inte gå det hon ska gå och hon hade sökt livsmedel så vad skulle gå fel? 
Ne det ska gå igenom så jag inte behöver känna att det är så jobbigt att gå där.

Ikväll Big Shots även om jag missat massor av det. Oj vad jag längtar tills alla bra serier börjar, och dansen! shit vad jag längtar till det ja hållerpå bli tokig.
nu ska ja umgås med min far och bror. pusshej <3



Jag saknar min bästa vän!.  (7.an)

Kommentarer
Postat av: toväää

miss u toooo hun

2008-08-20 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0