jag känner ingen som kan ändra sina känslor så snabbt som du

godmorgon.
 igår hade jag ganska stressigt faktist. Se fotboll, fara till tove samtidigt som ja ville se en match, fara och bada, inte fara och bada och sen på det att få väldigt förvirrande sms.
Min bror vann iaf deras match igår så nu är dom vidare och ska möta piteå (tror ja det va.)
Tove vart väldigt glad för presenten hon fick (ett batteri), hoppas jag hehe.
Senare på kvällen blev det att ringa paula och helene och dra sig ner på stan och kolla AMY DIAMOND hahah ne det va väl inte riktigt så men hon spelade isf på stan. Oj vad alla små tjejer hängde med i alla låtarna.

Nu har jag iaf nyss ätit frukost, om vi ska ändra matvanan lite så blev det vaniljyoghurt och müsli hehe kankse inte sån stor skillnad men.
Om ungefär en timme ska jag cykla upp till nydala för att se mer fotboll.
ha det fin fint idag .pöösss

p.s det känns väligt segt med bloggen nu men snart kommer det nog kännas bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0