just nu känns det som att mitt huvud ska explodera!!

tjenixen.
Just nu är jag jätte förkyld och ont i huvudet och allt, det finns ingenting jag orkar göra.
Jag har bara suttit inne och läst en bok (det fattas en tärning) som handlar om en tjej som heter petra (puck) och så får man läsa om vad hon går igenom och sånt faktist rå bra!!

Sen har jag nästan inte gjort någonting , farit en sväng på Ö&B och sen följt mamma för att köpa hästmat på Granngården.
Nu är p i umeå också så nu tycker jag att han ska höra av sig och dra sig hitåt.
Igår va jag på böles och självklart blir mina byxor helt smutsiga av all sot m.m men tur som jag hade så fick jag bort fläcken i tvätten. nu ska jag ta mig en dusch och sen ser vi väl vad som händer.

Min dåliga uppdatering skyller jag på min förkylning(om det är någon ursåkt)
pusshejj 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0