Månförmörkelse & The o.c

mys mys med hemmakväll faktist. 
HAHAHAha vi är stammisar på pizzerian och när pappa gick in för att beställa sa han i kassan: bussola?.  haha han vet att vi alltid beställer det och ibland en annan pizza med alltid den. Det är nästan tragiskt att det har blivit så men ändå lite roligt.
Nu har ajg just sittit och ätit godis och sett 4 avsnitt av the O.C. gud vad jag älskar den serien och jag önskar verkligen att jag hade alla boxarna men nu har jag ju inte det. jag har dessvärre önskat mig det i både födelsedags pressent och julklapp men nepp det har inte blivigt någonting sånt.
Men iaf det är den bästa serien som har gjort någonsin.

ikväll ska det vara månförmörkelse btw!!  jag har varit ute och kollat om jag ser någonting men jag har inte hittat månen än. hehe , den syns väl snart. spännande spännende.



ha det fint resten av kvällen. puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0