nästa vecka börjar dansen och jag har fortfarande ingen aning.

Bakning idag på skolan, Precis hela dagen. Iofs så är det de varje tisdag men hallå! första gången känns ju som coolt.
Vi fick baka nått parmesanbröd och sen fyller krämbuller, inte dåligt!

Sen idag så fågade anja om ja ville följa med och testa olika danser. balettakademin har nå gratis test den här veckan så. Jag är så sugen på att gå hur många danser som hellst t.ex. Dancehall, jazz, house, lyrisk, hiphop, locking m.m men nu är det ju det här med pengar och skola också. Jag skuller verkligen vilja gå jazzen på dansskolan men jag vill ändå gå hiphopen med anja och det känns jobbigt att sprida ut allt på olika skolor så jag vet fortfarande inte hur jag ska göra.





Fast jag kanske varit negativ till dancehall förut så finns det ändå någonting som drar mig till det.

sovmorgon imrn då. peace!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0