nu blir det att bara drömma om dom fina kläderna jag ser för några dagar.

godmorgon!

Vaknade just. Helt konstigt jag brukar nte vakna så här sent längre men nu vart det tydligen så ändå.
Jag hade gärna farit och solat i det här fina vädret men det blåser ganska mkt så det blir stan ist. Jag ska då försöka att inte köpa någonting för då går det en massa pengar från det som ja ska ha i sthlm och det är ju inte så bra det.
Jag skrev inget inlägg igår och det beror ju på att jag helt plötsligt inte tycker att det är lika kul att blogga men jag känner att det börjar komma tillbaka igen. Iaf så var jag bara hemma igår, jag har åkt på någon jätte förkylning som har hållt i sig i en månad nu och det har inte blivit bättre nästan bara sämre.
Tove och Anja kom till mig igår kväll och det va trevligt. Anja har ju varit borta över helgen och Tove också så. Vi kollade en film som man lätt kunde räkna ut hur den skulle sluta men men...
Tove fick iaf sin andra present nu och man kan ju säga att hon inte behöver pojkar lika mkt längre  he-he.
nu ska jag klä mig inför stan frågan är bara vad jag ska ha för att inte frysa men inte svettas. det blir kankse short och något.


ha det fin fint . pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0