nu blir det att fräsha upp här!

hejsan, snart är det dags för sängen och jag sitter och funderar över hur det kommer gå på måndag. Första dagen i ny skola, Östra. jag ser faktist nästan fram emot det. träffa nya människor och göra någonting annat än bara plugga plugga och plugga utan också få hålla på med livsmedel. Jag kan aldrig se mig själv som någon som bara sitter med en massa böcker. typ som natur. Vad finns det att göra där? visst det är en bred utbildning med jag skulle aldrig orka, med det är ju jag.

Gud jag måste städa mitt rum! Jag har den gulligast,mysigaste och bästa lilla syster man kan ha. Men tyvär gillar hon mitt rum och dra in en massa saker som hon gärna skulle få ha kvar där hon har sina saker för mitt rum blir jätte jätte rörigt.
men ja så städa måste jag göra.
Nu är det sängen som väntar och om några timmar blir det tårta!!!
puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0