nu försvinner jätte många känns det som!

Jag kom hem för ett tag sen och det blev adlrig att jag använde klänningen som jag skulle ha för det regnade så mkt så den skulle bara ha blivit ful.
förvånande nog så va det ganska trevligt, massor med folk och jätte jätte god mat. helt sjukt jag tror jag har gått upp 20 kg känns det som.

Japp imrn far jag till sthlm med Tove och Anja och Gabbi ska följa med för att säga hejdå till Tove. Dom och hennes mamma kommer säkert börja gråta och då kommer inte jag heller kunna hålla mig. shit det kommer bli gråtkalas och jag som tkr det är så jobbigt när folk gråter!
Sen kommer jag hem den 14e och då har johan också flyttet , gud vad alla flyttar vad händer med alla? ne men så honom han jag aldrig träffa men men jag träffar han väl säkert någon gån då han hälsar på. 
Just nu sitter jag bara och väntar på att P. ska se klart filmen så jag kan träffa han innan jag far till sthlm och han far hem, fast jag är jätte jätte trött men jag klarar det nog.

godnatttii! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0