nu ska jag ta mig ett varmt varmt bad!

Solig dag idag och jag känner mig bara sliten och orkar verkligen inte gå ut idag. Jag har just sett 5 avsnitt av O.C och nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på Johnny Cash. Jag som sugs in i hans låtar och kan bara lyssna och lyssna!
Tillbaka till O.C , är det någon som vet vart man kan köpa boxarna billiga så får ni gärna säga till.

Jag tror att jag måste gå och ta en dusch eller bad och bara vila, jag förstår inte varför jag är så trött och inte orkar göra nått men ett bad är aldrig fel. sen ser vi väl om jag sätter mig och kollar på mer O.C eller om ja kollar Sex and The City filmen.
have a nice day. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0