pizza time!

Hejsann!!
idag har varit en dålig hårdag och jag har känt mig helt sliten och vart har det varit också, jag kom väl kanske med
solen;)
jag följde med pappa idag för att kolla brors fotbolls avslutning men det va inte allt för intressant. Mamma och jag knallade ner på stan men jag fick mest gå själv för jag fyller ju år snart och mamma skulle köpa något.
Nu kommer nog snart pappa och hämtar mig för att sen fara och köpa pizza. he-he alltid på fredagar typ.
jag har inte fattat än att tove inte kommer tillbaka snart men det kommer jag väl att inse om ett tag, kanske nu när skolan börjar. god vad jag kommer sakna alla jag umgicks med på skolan. visst dom närmsta är ju fortfarande kvar men alla trevliga människor som man träffade i korridoren och så det kommer jag sakna.

en grej som jag skulle behöva eftersom är en losfläta som ja kan sätta in i håret och sen ta ut. jag har så kort hår för att kunna fläta mitt hår och sen dra det hela vägen över huvudet så det behöver jag verkligen. är det någon som kankse vet vart en sån finns. säg till mig! danke.
Nu är det mat mat mat . ja känner att det behövs nu. cya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0