stockholmsresan

godmorgon!
Shit det är helt fint väder ute idag yes! Jag ska snart gå och ta mig lite frukost tror jag.
jag har inte berättat någonting om sthlm nästan men det va jätte trevligt där. Stan flera dagar och så GrönLund också. haha det är så sjukt rooligt jag tror aldrig att jag kommer växa ifrån det!
Extrem, katapulten,jetline m.m hur roligt som helst.
sen alla trevliga dagar på stan och bara att  vara inne va hur bra som hellst.


Självklart Gungorna


hade man en sån där spegel hemma skulle man kunna vara hur fet som hellst


Självklart våra myskvällar med Ben and Jerrys och Sex and the city


nu ska jag göra mig klar. det kanske blir myrorna med mamma och sen umgås med moa. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0