tänk noga innan man gör saker och ting

hej hej. skolan idag och det blir faktist bara bättre och bättre, man behöver inte känna att man är nervös för att göra något eller så och det är verkligen jätte skönt.
Nu väntar jag på att snart se på Sex and the city filmen. Tro det eller ej men jag har faktist inte sett den filmen än.
Sen va det ju planerat att se på O.c också men det får jag ta ändå mer senare.
Pappa fyller btw år idag och det börjar faktist blir mkt drinkar och shotar. musiken är på ganska hög nivå och alla pratar i mun på varan men det är så här det brukar vara så.

Vissa saker kommer man på när man inte har det längre och det stämmer faktist in på mig ganska så bra. Man tror att det alltid ska vara någonting men helt plötsligt försvinner det och det är inte för än senare som man inser vad man gått miste om. Jag tror att fler känner så.
Nu ska jag gå in på msn och se om det är någon trevligt människa inne en fredagskväll. pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0