They say you’re looking for someone,Who’s never weak but always strong

godmorgon.
 Shit vad jag har sovit dåligt inatt tack vare men täta näsa. dåligt väder är det ute också och jag hänner att mitt huvud kommer att sprängas typ.
Om några timmar bär det av till Lillarmsjö för att vara på den där 50 års firandet, man vet aldrig det kanske blir bra jag ska försöka tänka positivt.
Mormor kom hit igår och strök min klänning också men det känns fortfarande som jag kommer vara jätte uppklädd och kommer sticka ut men jag får leva med det idag. Nu är det bara Johnny Cash i mitt huvud känns det som.Nu ska jag äta lunch och sen fortsätta packa till sthlm .byebye!!

 Johnny Cash & June Carter Cash - It Ain´t Me Babe  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0