I took a shot of cocaine and I shot my woman down

hejhej. nu sitter jag här igen och jag börjar känna att det är roligt att blogga igen.
idag va jag på stan och träffade p. det va faktigt bara trevligt.
Jag har också varit och hämtat mitt pass och resväska så nu är det bara att packa och sen bär det av , nu är det verkligen nära!

Jag träffade moa en snabbis också idag för annars kommer jag inte träffa henne innan jag far bort. Hon har färgat håret och det blev faktist riktigt grymt . brunt med as coola slingor, hon ska alltid komma på massa häftiga grejer den där bruden.
Sen kom paula och vi gjorde oss iordning för att fara på tjejmiddag hos tove. Hamburgare blev det och det sitter adlrig fel, speciellt inte när det är hemma made. Riktigt surt att jag fick så sjukt ont i huvudet senare på kvällen för vi skulle ju ut men då gick ju inte det för mig då.
Paula tar alltid med sig massa olika mp3.er som hon råkar lämna här så nu sitter jag och lyssnar på  Cocaine Blues med Johnny Cash  mkt härligt!
Ska jag vara helt ärlig så funderar jag på att sova nu, det finns som ingen mening med att bara sitta uppe och dra ut på tiden när man kan skynda på att det ska bli dag igen. 
Imorgon blir det btw kanske att kolla på film nere på stan, dom har tydligen satt upp en jätte stor duk eller nått som det visas film på. kanske inte dom bästa filmerna men helt klart att värt att gå dit och kolla hur det är där. 
Nepp! jag hittar ingen mening med att sitta uppe nu heller så nu går jag och sover på en gång. ha det så fint ni som sitter uppe, pusstja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0