nu är det stressigt men det gör ingenting .

hejsan hejsan. imorse kom mamma och Esther in och väckte mig klockan 10.00 tragiskt.
ja.ja jag kunde iaf inte somna om så det va väl bara att gå upp.
nu har jag än så länge bara suttit inne men snart (hoppas jag!) ska jag ner på stan, trevligt trevligt.

Veckan börjar bli ganska jobbig nu!, ikväll blir det tjejmiddag hos tove, gud jag har knappt insett att hon snart inte bor här längre. Imrn så ska jag på 50 års grej samtidigt som jag har lust att umgås med andra. jag får skyna mig hem och gå ut ett tag efter det men inte för sent efter som på söndag blir det att gå upp tidigt för att sätta sig på planet tillsammans med tove och flyga till sthlm och träffa hennes pappa m.m

En till Cash låt  - Hurt


jag har fortfarande inget ljug men ja chansar på att det funkar.
njut! pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0