nu ska jag sova. godnatt... till mig

klockan är strax över ett och jag är trött. jag förstår inte riktigt hur det kan gå till? När det är skola kanske jag går upp ur sängen 07.00 och går till sängen vid 23.00 och jag orkar fullt ut dagarna och är inte trött. Nu när det är sommarlov så vaknar jag runt 13.00 tiden och somnar kanske 01.30 ( ca ). det är liksom bara 12½ timme det är ju jätte lite!
Hur kan jag vara så slapp på dagarna när jag är ledigoch bara vilar upp mig? är det inte då man ska vara pigg och ta vara på tiden?

Jag och mamma har iaf varit på expo( eller stavas det så?)  men bara kollat! det finns inte pengar till någonting annat även fast jag vart sugen på många av tavlorna.
Vi drog till stallet, även fast jag inte är ett dugg intresserad så är min mamma det så det va bara att följa med. Det gick faktist fort idag tack och lov! Sen har jag inte tagit in en häst sen jag fick en nära döden upplevelse ( kändes det som ), men det gick bara bra.
Vi drog oss sen till mormor och tog oss lite glass och bara tog det lugnt. Jag är ofta hos mormor men jag tycker det är som mysigt och det har jag alltid tyckt så bara braa!!

Efter att andra planer ikväll blev ändrade ( vilken inte gör någonting )så kontaktade jag tove och anja som bara skulle ta det lugnt ikväll och det kändes som en bra idé så nu har jag varit där i några timmar och bara haft mysigt.
Vi började se lite av benknäckar gänget men sen när sex and the city började slog vi över på den kanalen ist.
hahaha så sjukt härligt det är att se den serien och jag fattar inte att jag inte har sett filmen än!



Nu är jag bara helt trött och texten har fått nått fel också! jag vill inte att texten ska vara sne men nu när jag försöker få bort det är det omöjligt så nu får jag leva med det här.
Imrn ska jag ha trevligt. sovgott!!

Kommentarer
Postat av: tove

eve, det är 24 timmar

2008-08-08 @ 12:36:30
URL: http://tuuves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0