hämta hem min cykel någon!!

Lång skoldag idag men ändå ganska slapp. Vi träffade "2.orna som skulle visa oss skolan , hehe ja det gjorde dom väl kanske i 5-10 min sen pallade dom typ inte längre.
Så det va typ hål i 2 timmar sen skulle vi tyyp ha datateknik men det blev det inte nå mkt av vi pratade om hygien inom livsmedel ist.
sen 1½ timmes hål igen och sen matte. Vi fick göra någon matte diagnos vilket faktist va sjukt svårt som hellst tycker jag. Huvva för skolan egentligen.

Just nu är det Thin Lizzy som följer med mig i skolan och hemma. Det är faktist väldigt nytt för mig men mkt niiice!


Nu har jag ju min cykel hos Lisa också och det känns jätte jobbigt att behöver fara dit och hämta den men ja har inte så mkt val. hoppas att hon är hemma.... nej det va hon inte, hon är visst på stan säger hennes bror så jag får väl ta och ringa senare då helt enkelt. byee


Kommentarer
Postat av: tove

ja, det känns riktigt skönt faktiskt!

jag snackade med henne för ett tag sen:) va bra älskling!

2008-08-20 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0