känner du den här killen eller?

godeftermiddag. jag har just fyllt i en dataenkät om det här med att vi får datorer av skolan, vissa frågor förstod ja typ ingenting av men ja svarade ju ändå som he-he.
Som ni kanske ser har ja gjort om lite i bloggen. bättre eller sämre? ja än så länge har ja inte orkat lägga någon tid på någon header men det kommer väl så småning om.
Från det ena till de tredje så ska jag förmodligen fara och fika med eve ikväll och sen kanske fara vidare och träffa några typer ( inte säkert än ) för att vaka men ja tror inte de bli lätt att vara vaken ikväll känner jag. Sen behöver jag städa tvätta och köpa julklappar också, de är ju sjukt vad mkt ja måste göra kom ja på!
Ne nu måste ja ringa eva-jj,
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0