Min utlandsresa var toppen

hej hej! idag vaknade jag av att mamma ringde halv 1 och frågade om ja ville följa med henne och köpa dom sista julklapparna. hon skulle först fara förbi barnenshus och sen hämta mig. Efter 5 minuter säger pappa att vi ska gå ner på boom och kolla på lampor ja, jag han vara vaken i 10 minuter innan ja skulle iväg.
Efter julklappsinköpen blev det att fara och köpa julmat niiice.
När allting var klart fick jag för mig att jag skulle fara och sola så pappa lämnade mig hos farmor så att jag kunde gå och hämta kortet för att kunna komma in till solariumet.  Det var så skönt, det kändes nästan som att jag låt utomlands och solade och bara hade det skönt. Efter 20 minuter var den drömmer över men det blir väl att sola på tisdag också.



Självklart lyckades jag ju missa Gossip girl nu också med de får bli att se reprisen senare


Nu blir det duschen !
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0