Tisdag. ingen bakardag?

Hej hej, idag va jag så inställd på att få baka sista gången innan ja börjar i butiksköket men icket, vi skulle städa...
Det gick faktiskt ganska snabbt så jag kom hem vid typ 12 och gick och sov på en gång tråkigt nog vaknade jag av att de va någon som ringde men ja har ingen aning om vem de var.
Sen nu på eftermiddagen kom jag på att jag inte fixat något fika till imorgon ( alla i klassen ska ha med sig fika ) så jag började göra en kladdkaka. Esther fick det lilla av smeten som fanns kvar efter jag hett in kakan i ugnen och ja man kan väl säga att de blev kladdigt.
Det blev ett bad för henne så fram med kameran eve!



Igår fick jag också veta att min morfar läser här typ varje dag så hejhej morfar!
nu ska jag hoppa in i duschen och sen planera julklappar.
pösss

Kommentarer
Postat av: ev

Aloy. Jo det var jag som ringde, för vi hade planerat att gå på stan idag?

men du dissade totalt! haha! :P

2008-12-17 @ 00:15:22
URL: http://replace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0