Turn it up!

hallooo! idag på idrotten sträckte jag mig i benet igen. verkligen illa just innan dansuppvisningen och allt men ja får hoppas att de är borta före imrn för ja måste verkligen öva in mina piruetter så dom sitter i helgen!
Imorgon blir det att ta med danssskorna till idrotten och hoppas på att elin kan va snäll och låta mig träna och träna tills de sitter för ja är just nu riktigt nervös för att allt ska bli hel, huvva.

Idag har jag och lisa iaf suttit och kollat på center stage - turn it up ännu en dansfilm som ja nu har sett och den va faktiskt riktigt bra. Mycket balett men vadå dans äre och då funkar de alltid, man blir så laddad på att dansa och man vill bara kunan göra samma saker som dom gör!



Dom är super super, och ja vill också.          
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0