We're going off tonight, To kick out every light

Godmorgon!!, Nu sitter ja här framför datorn, borstar tänderna och lyssnar på nickelback - Burn it to the gound. super bra-.  Idag ska jag först till skolsköterska och sen vårdcentralen men jaja vet inte eller efter att ja fått host medicinen så har förkylningen efter 7 månader äntligen blivit bättre så snart är de nog över, danke!

Igår hade ja dansträning också, ja kommer att få tok träna för att kunna klara uppvisningen som är redan på lördag, helt sjukt när ja inte ens har någon stans att träna. jaja jag får göra bort mig antar ja..
 Nu ska ja göra årdning mig inför denna LÅÅÅÅNGA skoldag.
pöss


We're going off tonight
To kick out every light
To get anything that we want
To drink everything in sight
We're going till the world stops turning
While we burn it to the ground tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0