a true story about emily rose

Igår for jag med jesper ,tove & alex och spelade minigolf  haha, de va inte så speciellt kul som vi hade hoppats.
jagoch tove drog oss sen till alex och så började vi se besatt.
jag trodde att den skulle vara sjukt mkt värre än den var. visst var den obehaglig men inte som jag hade trott.
Det obehagliga va väl när jag kom hem.
Adam hade duschat och de blir ju lätt imma på spegeln och så när jag går in till toan så har han ritat en smilegubbe som likar en djävul. hur sjukt äckligt var inte de?

idag har jag iaf varit med tove och jesper på stan. (vi träffade alex en snabbis också)
Tove köpte en försenade födelsedagspresent till Esther , hehe inte ens jag har köpt något.
sjukt gulligt av henne, bästaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0