blixtrar och regn!

ikväll har jag varit med paula och helene, mycket trevliga tjejer de där.
Vi gick på invigningen men de va ingenting speciellt bara massa små så vi drog oss efter ett tag in till stan. mycket killar som kommer från andra ständer och så, lite trevligt. jag tog mig en god glass på mcdonalds och sen drog vi oss till subway för att paula skulle stoppa något i sin svältande mage.
Vädre idag har vairt sjukt varmt och fuktigt så det va inte så förvånande när mamma ringde och sa att det blixtrade och regnade på haga. Vi försökte att skynda oss hem men det han vi ju inte. på ett sätt är det lite coolt med alla färger och blixtrar men samtidigt får man tanken av att det kan slå ner i ett träd ut med en eller så. huvva!



Snart ska jag iaf sätta mig framför tv.n och se sex and the city. om ni undrar så har åskan slutat nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0