ett kvällsbad kan inte skada

hej hej
jo visst va det härligt i dag på bettan.
vattnet va faktist härligt, synd bara att vädret blev lite sämre ett tag.
Middag hos farfar det va hur gott som helst. Sen lite jordgubbar och glass till det, inte dåligt!.
Just nu funderar jag på att ta mig ett kvällsbad i nydala men alla håller på att packar för urkult och så så det finns ingen som vill följa med antar jag så vi ser väl hur det blir.
Det blir väl en hemma kväll ikväll igen, gud så tråkigt men jag klarar mig nog.
nu börjar ju fotbollsfestivalen så ja hoppas att det är någon som är hemma som vill umgås med mig;) !
nu ska jag och pappa vandra ner till godishuset och sen sitta och väld äta massa godis! mumma.
ha en bra kväll, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0