Fredag

fredagen började med att jag for och mötte Tove och Alex. vi för ner till stan för att köpa mat på subway sen raka spåret till anjabanja.
sjukt trevligt att vara där med tjejorna. hur kommer allt bli efter sommaren?
jag hoppas då verkligen att eve börjar i samma som jag,  det skulle vara sjukt roligt.
Iaf så åt vi mat och bara tog de lugnt.
Efter kanske halv nio började de komma lite folk. hehe jesper med sin obehagliga röra.
Gud alltså det va bara sjukt trevligt. sofi kom också henne har ja typ inte träffat på jätte länge.

Det kändes som att de va många som va lama men de va säkert bara för ja va så överspidad.
Efter halv elva någon gång va min kväll över  (pinsamt nog) och jag låg typ i anja´s mammas säng tills paula ringde upp min mamma som hade ringt typ 26 ggr.
jag och paula drog oss hem vid tolv och så va den dagen slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0