kan inte fatta att de händer på riktigt

Idag vaknade jag vid tolv.
jag tog mig en dusch sen åt jag och paula frukost.
jag har bara varit slö hela dagen. Mamma kom hem efter ett tag, vi åt lunch, paula for hem.
Efter lunchen (runt halv 3 tiden) gick jag bara och ja mig i mammas säng sen sov jag tills klockan var sex och esther kom hem.
Jag och mamma planerade att sitta hemma med chips och cola men sen ringde tove och ville att jag skulle följa henne och jesper till alexandra så då for jag dit. Fick bara vara ute till tolv med jag tar de jag får.
vi såg en film , human trafficking. Helt sjuk film och man kan inte fatta att allting som händer faktist händer på riktigt.
Att unga tjejer och små barn blir fångade (vissa kankse tror att dom ska träffa sin blivande make) och sen "ägs" dom av dom som fångat dom som sedan  tjänar pengar på att sälja dom till massa gubbar i en timme.
Helt sjukt och dom som inte har sett den bör verkligen se de.

sen kom jag hem så nu sitter jag bara här med en säng som väntar. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0