kl.11:10

godmorgon.
nu har jag just kommit ur duschen och lyckades nästan pricka den tiden ja vill ge upp imorse.
Som vanligt är det fil och flingor till frukost, jag hade gärna haft en frukt till men nu blev det inte så.



Om en timme börjar min bror spela sin första match så självklart ska jag vara där och heja och med kameran i högsta hugg.;) 
nu ska jag bara ta på mig lite smink innan jag far.
Jag tycker faktist att det är jobbigt att vara utan smink på dagarna även om jag bara är hemma med familjen. t.ex. på stranden då har jag mascara, ingenting annat efter som man inte får någon färg i ansiktet om man går omkring med fondation i ansiktet när det är sol. men iaf min vecka utan smink har iaf inte hållit.

Ha det så fint nu alla. pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0