nervöst med myskväll

ikväll har jag varit med tove och evelina, mkt trevligt.
jag ,pappa & adam hade våran fredag idag med pizza nice nice.
iaf back to the ladies . vi såg någon film på 3,an ett tag som ja hade svårt att fatta men den funkade. sen såg vi scream 2 också. oj oj vad nervös jag va , ja kunde typ tvår riva tove bara för att ja va så nervös. ha.ha men de va trevligt iaf. nu ska ja sova för imrn ska ja upp och springa , ellernu kom ja på att mina skor är hos mamma men ja får väl ta mig en lång promenad eller något.
ja har ändå undrat ett tag på om det är motion att gå runt på stan i flera timmar eller om de inte är de?
ja ja god natt puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0