Nu är de inte länge kvar!

Godmorgon.
Jag vaknade i panik nyss för jag trodde att vi skulle åka klockan 12, men sen sa pappa att vi far senare så nu har jag just kommit ut ur duschen.
tänkte att jag skulle skriva lite innan jag far.
Hoppas att det kommer vara några som man känner där, det är allt id kul med ett bakant ansikte.
Just nu sitter jag och lyssnar på Takidas "nya" skiva som jag har haft typ över ett år. Dåligt att skivan inte säljer för än dom börjar spela en låt på radion.

Jag lider fortfarande över att det inte blir någonting av Luleåkalaset. Jag hade taggat Millencolin och Lars Winnerbäck så sjukt mkt men nu blir de ju ingenting av de.

Ne nu ska jag fara till mamma och hämta massa grejer sen packa lite mer
sen blir det mot skellefteå och stugan.
vi hörs när jag kommer hem. puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0