nu bara poffar det upp massa festivalen

godmorgon.
åter igen helt nyvaken jätte tidigt. jag får skylla på anja som skickade ett sms så jag vaknade. Tro det eller ej så håller jag nästan på att bli less på solen. Alltså ja vill ju att det ska vara fint men det är jobbigt att fara till badplatser hela tiden, det tar som på en. Men idag blir det iaf stan. Tove fyller ju år snart så jag måste köpa någonting till henne.
Sen så på Torsdag så far ju typ alla iväg till Urkult så det blir väl förmodligen att vara med tove och sen hänga på Umeå fotbollsfestival.
Sen är det ju Luleå kalaset också så jag får väl ta och slå en signal till petter och be honom lussna på lars winnerbäck åt mig.hehe.

ne men nu ska jag ta och äta lite frukost sen blir det väl att dra sig neråt. have a nice day . puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin bild.

2008-07-30 @ 10:14:12
URL: http://prinsessanmaria.devote.se
Postat av: tove

"på torsdag far alla iväg till urkult så då blir det väl att vara med tove" andrahandsval......

2008-08-03 @ 12:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0