stöcksjö dag

jepp, nu är det slutet på dagen och man ska inte klaga men galet vad varmt det är!
Lisa och Frida kom förbi mig och så for vi ner till stan för att kolla en present till Lisa's kusin.
Sen cykla i värmen till tegs vårdcentral. Eftersom jag har turen med mig i veckan (not) så hade dom ju självklart lunch just då.ursch vad irriterande.
Så jag cyklade till mormor (och mamma). Vi (mamma,mormor,jag&bror)bestämde oss för att fara till Stöcksjö och sola så det blev det.
jag hade gärna varit på bettnäs idag men nu hade jag ju inte tid med det så det blir imrn ist.
sen va jag och mormor och for omkring på maxi och massa annat trevligt.
nu väntar sängen, bye

         
                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0