Utkast: alltså allt ...

alltså allt verkar gå dåligt för mig nu. Mamma färgar håret som jag skulle färga, Staketet jag skulle måla har Pappa gjort klart, jag har en spricka i läppen sen igår.
Jag har fruktansvärt mkt skavsår och igår innan jag skulle gå och sova så hade jag jätte ont i ena tån.
Nu är jag vaknar så är det infekterat och ist för att det är vätska i blåsan så är det var, uschh!.
så nu har jag tvättat ren och så, nu får vi väl se hur det funkar att gå idag det gör sjukt ont så det blir nog att gå barfota. funderade på att lägga in en bild men jag ångade mig, det va inte så fräsht.

Om en stund kommer lisa(hoppas jag, om hon inte försovit sig) och då ska vi cykla ner till stan och sen ta en sväng förbi vårdcentralen, jag ska allt inte ge upp så lätt.
ha det så fint idag i den hela 29 graders värmen pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0