singing in the rain

alltså ärligt de har ju regnat sate idag! jag har btw varit ute och sprungit på morgonen . adam har i läxa på fotbollen att springa 5-6 km 2 ggr i veckan så ja for ut och sprang med honom, dock sprang jag bara 2.5km spåret så han fick springa två varv, men de kändes väldigt bra och jag kommer att försöka springa minst två ggr i veckan jag också.
När jag kom hem så va paula hemma hos mig, fast de va inte en suprise för hon varnade mig i förväg.

Hon ska med på bettnäs imrn men hade ingen bikini med sig så vi va tvugna att fara ner på stan. På vägen hem började de ju såklart att ösregna och då menar ja de !! de fanns ingen nåd de bara öste ner,så när vi kom hem va vi kom hem va vi tvugna att he kläderna i torkrummet. självklart så slutade de ju regna så fort vi komme hem.
Nu väntar vi iaf tills vi ska ner på stan, det är ju sommer i city BWO ska spela, hehe kanske inte sånt jag brukar lyssna på precis med bättre en ingenting .
 nu ska ja dra på mig lite smink, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0