på rosa moln svävar jag omkring

det känns helt konstigt att ja jag inte har skrivit ett enda inlägg igår och tills nu. Jag har inga batterier i kameran och min laddare är borta så de är inte lika kul och skriva då om man inte har några bilder att skriva till, men ja måste ta och köpa mig en ny laddare, vad ska ja ta mig till annars?
ja.ja går dagen va super bra. Paula sov hos mig och vi for och träffade anja sen iväg till bettnäs. mopeden är det  fortfarande något fel på men ja hoppas att delarna har kommit, ja får kolla när ja kommer upp till pappa. iaf så tog vi oss det och himel vad de är måga snygga killar där.
Det va sjukt varmt och ja tjatade hur länge som hellst innan pau. iaf ville bada med mig. 14 grader i vattnet kankse inte är det skönaste men de är bättre en att stekas.

ToveLove har ju kommit hem också så på kvällen ville vi hitta på någonting så vi ringde marja och hörde om vi kunde fara dit. danke danke det fick vi göra. Jag tror inte ja har skrattat så mkt på länge när paula, fanny och nisk drog sina coola danser ha-ha.
Btw så har jag kollat vilket gymnasium jag har kommit in på och de blev östra, Livsmedel. det kändes jätte tråkigt enda tills jag såg evelina karlssons namn, JA! nu får ja bara hålla tummarna på att hon väljer att gå det också
 
det har regnat idag igen självklart och jag ,mamma & paula lyckades ju som vanligt vara på stan just då.
jag skaffade mig en ny tunika (typ) och ett par shorts, jätte trevligt. nu ska ja gå och äta lite mat , har inte ätit någon lunch än. ha deså fint bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0