make some noise

frågan är verkligen vad jag gör uppe nu? ja ska försöka va tidig i säng på kvällarna för om de skulle vara fint väder vill ja inte missa hela dagen. :) 

Nu är jag iaf hos pappa och imrn eller om några timmar blir det att prata om trästocksfestivalen, sthlm m.m.
bara de inte blir massa konstigt så ja måste åka själv , då är jag inte alls lika sugen.

Det har nästan börjat bli att jag kollar på film vaje kväll nu. vilket kanske är härligt om man bara vill ta de lugnt.
kvällens film blev Feel The Noise. härligt film som handlar om en kille som bor i new york men tvingas flytta till Puerto Rico där han har sin pappa som han bara träffade när han va liten. Han älskar musik och han och hans halv bror börjar göra egen.
Ganska mysigt faktist.

Jag har fortfarande inte hittat min laddare till kameran och jag börjar bli helt tokig!
det får bli att lägga ut 500:- inom dom senaste dagarna så jag kan börjar fota igen.

nu ska jag sova godnatt alla. puss :*  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0