ett fönster vi kan sitta vid och blick ut mot ån

hejsan.

jag har varit sjukt dålig på att skriv inlägg dom senaste dagarna men jag har bara haft så mkt att göra och träffat så trevliga människor.

igår for jag iaf  upp till anja på tomtebo. jag tänkte att vi bara skulle sitta inne så ja hade tagit på mig mjukiskläder och inge smink. självklart så får jag ett sms av tove: kom till tennisplan, (på haga) taggad på att hitta på något så for vi ner dit.
alltså de är svårt att beskriva stämningen där men det är som mysigt fast man typ inte har någonting alls att göra.
Det går nästan inte att säga hur trött jag var när jag for hem, helt galet.


imorse vaknade jag halv två, det säger en hel del. jag for och träffade tove sen förbi niklas och nu har jag tagit mig en dusch. sköönt.
Planerna va att vi skulle tälta ikväll men det finns ingen ork kvar till de längre så vi ser väl om det blir att fara och grilla och ha de mysigt någon stans. hoppas de. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0