hur härligt är det inte att cykla?

haaha jobbigt uppvaknande jag fick idag då.
Mamma väckte mig och sa att hon hade färgat håret även fast det va jag som skulle göra det.
så sen skulle jag vända mig i sängen så råkar jag slå till mig själv i ansiktet, aj.aj.
När jag går upp och kollar mig i spelgen blöder jag på läppen. Haha att jag lyckas!

Promenad ner på stan blev det också, mamma köpte sig en bikini.
Sen var det bara att vända och gå till pappa (mariedal) för att på hem både cykeln och mopeden så att jag kan ta mig någon stans.
Sen cykla hem igen och till mormor (böleäng). Jag svängde förbi böleängs vårdcentral eftersom det är där jag är skriven. Men nej! då ska dom ha sommar stängt och alla hänvisas till tags vårdcentral. Det kunde dom glömma jag ides inte vända så det blev att fara till mormor på en gång.

Vi gick och köpte oss lite glass och tuggummi, det behövs verkligen i det här vädret.
 sen cykla hem igen och äta mat.
 Jag kollade just vädret och det kommer att vara fint ganska långt fram över och jag måste ta mig till bettnäs.
nu ska jag ringa lisa, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0