kladdiecake

hej alla!
Nu har jag varit och ätit middag hos mormor och jag är så mätt så jag tror jag håller på sprängas.
Först fick vi grillat kött och såna där små potatisar man har i ugnen jag vet inte vad dom heter men ni kanske fattar ändå.
Sen till efterrätt fick vi som en kladdkaka med choklad och daimkulor på, oh så gott!

Nu sitter jag och pratar med Tove i telefon. hon vart så sugen när jag sa att jag åter kladdkaka så nu har hon en i ugnen.
och sen ska hon hänga upp tvätten.
 
imorgon kväll blir det Kapten Röd och på fredag alice in videoland. Det är väl dom som jag ser mest fram emot sen vet jag typ inte vilka någon annan är hö-hö.



nu får vi se om de blir någon filmkväll eller inte. förmodligen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0