klart han lyckas

Idag va ju planen att vi skulle fara några och sola på bettnäs men inte de , vädret sviker som vanligt! 
Självklart hade ja ju ställt klockan på 10:00 för att hinna göra mig i ordning för att fara. jag ringde pappa och frågade om mopeden va fixad (den har varit trasig). Det var den ju inte så äveno m de hade varit bra väder hade ja intekunnat ta mig någon stans.
Jag slog på tvn och hede på the voice sen somnade jag i soffan och vaknade för en och en halv timma sen (13:30). sen så fick ja häller inte igång datorn.. de kändes bara som att den här dagen va gjort att gå helt fel.

Jag fick äntligen igång datorn så nu sitter jag och lyssnar på massa bra musik jag hittade bland annat en ny video med Basshunter  - all i ever wanted som är härlig. nu ska ja gå och kolla vädret fram över.
jag måste tillägga att det här va typ de mest ovärdaste inlägget men ja va bara tvungen för ja gillar de så sjukt mkt. cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0