snart bär det av och allt kommer bli skita kul

Nu längtar jag tills imrn , till stugan med tove, trästock m.m sjukt kul!
jag ska snart dra mig upp till pappa och testa min kamera och sen fota hela dagen.
jag är så himla glad att den är laddad , jag har saknat att fota jätte jätte mkt.
ja visst ja , eftersom de blir stugan imrn så kommer jag inte kunna skriva något inlägg på tre dagar vilket känns sjukt tråkigt.
Om jag anstränger mig så kankse ja kan skriva imrn och sen på lördag när ja kommer hem då kankse de bara blir en dag att missa.
Det hade varit kul att kunna blogga genom mobilen men jag har en sån dålig telefon så det finns inga funktioner för det.
När jag började blogga så tyckte jag att det va sjukt kul, men sen efter ett tag började det nästan bara kännas jobbbigt. Men nu är jag tillbaka till att gilla det igen. Jag tror att de kan bero på att jag inte har kunnat lägga in några bilder och själv tycker jag att det är mkt roligare att läsa inlägg om det är bilder till.

Soligt väder är de ute idag också. visst det har det varit nåra dagar nu. Jag hoppas verkligen att det håller i sig annars komemr det inte finnas någonting att göra i stugan förutom att gå på marknad. Ne vi hoppas på fint väder och att alla den här gången inte dricker lika mkt och att dom inte är lika otrevliga.

Nu kom jag på att jag och Tove hade sakt att vi skulle fara upp till Alex och se hur hon mår. vi ser hur det blir
ha det så bra tills vidare. pusshej :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0