byxor med kolhål.

Nu har jag skaffat mig en kamera laddare så nu ske de börjas ta kort igen. äntligen!
är det sant
föresten att vissa bara kan få en viss längd på håret? isf är jag en av dom för det känns som att mitt hår inte vill bli nå långre. Jag ångrar att jag klippt lugg och jag börjar ångra att jag permanentade håret.
visst permanentern går väl an men luggen! den är ju helt lockig nu och ja kan inte heller sätta upp det som ja kunde förut, det känns skit jobbigt faktist.
mitt silvershampo har inte gjort något resultat heller alltså egentlöigen borde ja typ gå och klaga, 120 kr för att de inte blir någonting, illa.
och sen så sprättade kol på mina byxor för några dagar sen så nu har jag hål i mina byxor. fy vad jag låter gnällig.

jag fattar inte dom som kan skriva en mil lång inlägg. Att dom kan ta det lilla dom har att berätta och göra de till något långt. galet
ikväll blir det förmodligen grillning vilket känns mys. och på torsdag bär de av till stugan och trästocksf.. tagga.
nu ska ja gå och möta mamma bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0