battery empty. please recharge!

Omg, ingen skrivnig igår (nån timma sen). jag har faktist ingen ursäkt  bara att jag bara varit och röjt hos farfar och varit väldigt trött.
Jag skulle ju faktist springa i morse men tyvärr så har jag gått och blivit förkyld så det får ta och vänta ett tag så jag inte blir mer sjukt till trästocksfestivalen.
Jag tog mig en tur till mamma med min moped som fortfarande inte är fixad, men ja överlevde den här gången också.
Hon ville bara sova mest hela tiden. Tacka gudarna att mormor kom så att hon kunde kliva upp och att min morbror ringde och sa att han skulle gratta esther i efterskott.
Pappa kom och hämtade mig och vi for förbi och köpte en macka så ja kunde trycka i mig något att äta.
Min farfar är riktigt fräsh btw. 71 snart 72 år och hur hurtig som hellst. jag ska bli som honom.
Adam tog fram en fotboll och de va verkligen evigheter sen ja bollade men ja klarade iaf 65 tror ja. vilket ja är ganska nöjd med för att de va två år sen ja höll på med de.

Jag och tove försökte jätte länge med att hitta någonting att hitta på , men alla verkar bara vilja sitta hemma och lata sig.
HA-HA vi kommer ha så sjukt roligt i luleå och sthlm och allt. haha luta huvuna bakot ... men mamma! aaaah. fan va kul.

riktigt förvånad blev jag när ja nu kommer hem och ser att min lillasysters pappas bil står parkerad på gästparkeringen klockan halv ett på natten.
ja kommer inte kunna sova i natt för mamma är på akuten och adam följde med dit så pierre är här för att se om esther vaknar.
riktigt obehagligt men ja får hoppas på att de inte va någonting farlig och att dom kommer hem snart. imrn skriver jag massa. jag har massa grejs att ta igen nu. godnatt puss 
p.s mina batterier i mobilen är slut . hur ska jag klara natten??

Kommentarer
Postat av: toveeeeeeeee

hahahaha reverse

2008-07-07 @ 15:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0