yeeeess!!

jag tror inte att de är många som är lika glada som jag just nu.
jag skrev ju förut att min iPod har varit trasig i flera månader och nu helt plötsligt så får jag igång den!
helt sjukt vad glad jag är nu.

Jag har just ätit och nu kollar på tatueringar. förut funderade jag på en stjärna på armbågen sen en ödla. men sen började ja tänka att om man bara gör någonting för att de är snyggt kanske man ångrar sig med tiden.
Jag såg en bild på som en i min klass ritade och fick bra insperation från den.
ett gammalt , lite slitet träd (ni fattar nog) och på en av grenarna sitter de en uggla. Det  skulle nog symbolisera mig och hur lång ja har kommit i livet och att jag fortfarande har mycket kvar.
Är de någon som har något förslag så blir ja jätte glad om ni skriver det.

Kommentarer
Postat av: .

tatuera tove på rumpan!

2008-07-06 @ 11:08:30
URL: http://tuuves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0