aldrig aldrig mer

igår kom ja hem från stugan! tack för de.
det har verkligen varit den dåligast midsommar i hela mitt liv. visst de har varit god mat m.m
men de finns ingenting att göra. det finns ingen sjö eller nått att bada i , alla mina kusiner är små och min farbror och farmors man är bara så sjukt otrevliga.
sen så har ja lyckats få 16 st myggbett på benen + ett under hakan ( under hakan, hur ofta får man ett där??)
dåligt väder va de då också regn när vi kom dit sen dagen efter åska och sen när ja skulle fara hem så kom de lite sol.
jag for btw hem tidigare än min bror och pappa. jag pallade inte att vara kvar. och så saknade ja min mamma och syster.

jag har verkligen inte haft någon ork att skriva igår eller idag jag har bara latat mig. men nu får de bli lite ändring



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0