Festivalsugen

asså allvarligt så håller ja på att bli helt tokig av alla festivaler som pluppar upp över allt!
jag skulle så vilja fara på hultsfred men HA-HA de finns bara i mitt huvud ja får verkligen inte fara dit , vilket ja faktist kan förstå.
men jag va verkligen så nära att fara till kirunafestivalen gud det hade blivit så roligt , visst visst de är inte någon mega festival men efter som ja inte får fara på några stora så tar man ju de man får. och så bor ju petter i kiruna så och angelica skulle följa men hon fick inte följa efter en lång tids tjatande så..
men p berättade att han skulle fara på luleåfestivalen om drygt en månad och att de va massa braiga artister så nu är ja sjukt taggad på de!!
jag har pratar med anja , petter B och jonatan än så länge men de ska allt bli fler.
ja hoppas verkligen att ja får fara nu då för LARS WINNERBÄCK kommer att spela och gud ja underbart de är att se honom live! sen kommer millencolin också att vara där . allt bra helt sjukt. de blir att tälta om vi far dit . he-he de går aldrig bra för mig när ja ska tälta en gång t.ex. va de en masa sniglar som hade tagit sig in och fyf*an vad äckligt jag ville bara gråta.


  
 det ska inte bli så nu. allt ska vara kul och underbart och trevliga människor m.m
nu är de bara att hålla tummarna på att jag får fara och att fler följer med (ja tror att de är större chans att ja får fara då).
annars blir de iaf trästock i skellefteå och de är ju faktist inte heller få skam efter som den är
FREE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0