Grattis Esther!!

Hehe jag måste säga att jag tror ja passar bra att gå bageri/konditori jag blev faktist nöjd med kladdkakan efter alla omständigheter.
morfar & anita kom dock väldigt tidigt, men ja lever. Esther fick en massa fina saker. mobiltelefon och bilnyklar ( självklart inte riktiga) som hon tyckte va jätte roligt att leka med , fast de visste vi ju att hon gillade
.

hallåå!

Anja har varit här idag också , och de har ju varit så bra väder så vi låg på balkongen ett tag och solade, sen tårta (igen)
vi bestämde att om de blir fint väder imrn så ska vi ta oss till bättnes och ligga där och steka  , hoppas verkligen att de är sol, ja har saknat de väldigt länge nu. de blir att anja kör mig också för de har blivit något med min moped som pappa skulle kolla på imrn efter jobbet så..
ne men upp klockan tio imrn ska ja så nu är de bara att gå och sova annars kommer inte humöret eller piggheten att vara på topp

men Esther är isf den sötaste lilla pancake som finns och hon har redan blivit ett år! ja fattar inte vart tiden har tagit vägen . man får ta vara på tiden. nu är de sängen pusshey


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0