hur kunde ja glömma?

ja känner verkligen att ja måste skriva lite om våran bal. den va jätte mysig!
alla stog utanför rex och var hur fina som hellst , folk tog kort m.m
maten va ett stort + (he.he)
hehe dans tävligar och presentation för årets par, snyggast kille/tjej m.m

tillslut stod alla på golvet och de va så mysig stämning, balkongen va dom tvungen att stänga så de vart ganska svettigt tyvärr ( de kan inte många förneka )
 ja tyckte så hemst synd om mig själv när vi skulle dra oss mot baksidan av skolan, mina fötter holl verkligen på att ta livet på mig.


              
anja&jag ( anja vart 08´s snyggaste tjej)                                     paaaarty!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte ni klänningarna?

2009-01-07 @ 13:32:05
Postat av: eve

min är från asos.com och anjas är från sthlm någon stans

2009-01-07 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0