I didn't know you could dance without your tights

kul att ja skulle fara ut och springa idag. de sket sig totalt! för som vanligt (nästan) är de dåligt väder och regnet bara forsar!
jag va så sjukt trött igår men ja kunde inte riktigt somna häller för ja tänkte " om jag ligger såhär kankse vissa av mina nya lockar plattas" och man ska hällst vänta några dagar innan man tvättar de och då skulle ja bahöva gå med halv rakt/lockigt hår i flera dagar. ha-ha men ja vaknade iaf med mina lockar kvar så.

varför kan de inte bli fint väder snart så man kan komma ut till stranden och bara sola , bada & bli brun.
Brun är någonting ja verkligen strävar efter , man blir som så mkt snyggare och fräshare. de får väl bli solarium eller nått så när väl sommaren är här är ja inte en enda stor blekfis.
aja som sakt är de pissigt väder ute men ja vill ändå komma ut och göra någonting , ja får verkligen inte bara sitta hemma.
heheh man kan sitta hemma hos någon annan de är som en helt annan sak (fast kanske inte). 
annars får man hoppas på en översvämmning så man kan dansa omkring i vattnet och inte skämmas för de. (he-he)

Anja kommer iaf hem idag så de blir väl att få tag på henne och sen ska ja ringa Tove en signal. hon va nyss i thailand & nu far hon till turkiet , de känns en aning orättvist faktist men kan man fara så tar man chansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0